PL

Polityka prywatności

W niniejszej Polityce prywatności chcemy jasno, zwięźle i przejrzyście informować o gromadzeniu, wykorzystywaniu, przetwarzaniu, przechowywaniu itp. danych osobowych zgodnie z obowiązkiem informacyjnym wynikającym z przepisów o ochronie danych osobowych (RODO) .

W rozumieniu niniejszej Polityki prywatności Gość lub Użytkownik oznacza byłego, obecnego i potencjalnego Gościa lub użytkownika usługi oferowanej przez Belmonte, odwiedzającego nas w Krynicy lub jedną z naszych stron internetowych: https://www.belmonte.com.pl, http://belmontehotelresort1.wa.profitroom.com

1. Administratorem danych osobowych jest:
Belmonte Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowo-akcyjna
z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa,
zwana w dalszej części dokumentu „Administratorem” lub „Hotelem”

Zazwyczaj dane zbierane są przez Hotel bezpośrednio od Gości lub za pośrednictwem stron: https://www.belmonte.com.pl i http://belmontehotelresort1.wa.profitroom.com
oraz innych współpracujących z Hotelem pośredników obsługujących rezerwację pokoi,
ale także poprzez Fanpage’a Belmonte:
https://www.instagram.com/belmontehotelkrynica/
https://www.facebook.com/BelmonteHotelKrynica
https://www.linkedin.com/company/hotel-belmonte-krynica-zdr-j/

2. Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, Dorotę Gross z którą kontakt w sprawach ochrony danych i realizacji związanych z nimi spraw możliwy jest poprzez e-mail: rodo@belmonte.com.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt 1.

3. Cele, podstawy, zakres i czas przetwarzania danych przez Hotel

3.1. Czynności związane z przetwarzaniem danych osobowych:

  • zawieranie umów (rezerwacje, sprzedaż usług),
  • weryfikacja danych,
  • zarządzanie systemami i usługami,
  • prowadzenie dokumentacji,
  • dochodzenie roszczeń z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności,
  • zabezpieczenie informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów,
  • rejestracja zgłoszeń naruszeń prawa,
  • realizacja obowiązku podatkowego, w tym prowadzenia rachunkowości,
  • świadczenie usług marketingowych,
  • dbałość o najwyższą jakość świadczonych usług,
  • prowadzenie monitoringu wizyjnego.

3.2. Każdorazowo cel, podstawa, okres i zakres oraz odbiorcy danych osobowych przetwarzanych przez Hotel wynika z podejmowanych działań w zakresie niżej wymienionych usług lub czynności.

Cel przetwarzania danych Podstawa przetwarzania i okres przechowywania danych Maksymalny zakres przetwarzanych danych
Wykonanie Umowy lub umowy o świadczenie Usługi płatnej lub bezpłatnej, a także do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem w/w umów w tym rezerwacji Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – UMOWA
Dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia umowy (maksymalnie do 6 lat).
Imię, nazwisko, PESEL, nr dowodu lub innego dokumentu tożsamości, data urodzenia, adres zamieszkania, nr telefonu, adres email.
Korespondencja w tym formularz kontaktowy Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – UZASADNIONY INTERES ADMINISTRATORA
Dane pochodzące z korespondencji przechowywane są przez okres do 2 lat.
Dane identyfikacyjne, imię i nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail, IP, dane pochodzące z korespondencji.
Rozliczenie usług Art. 6 ust. 1 lit. c) – OBOWIĄZEK PRAWNY
Dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi Administratorowi przechowywanie ksiąg rachunkowych (5 lat, licząc od początku roku następującego po roku obrotowym, którego dane dotyczą).
Imię i nazwisko, adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy), nazwa firmy oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) Gościa, Usługobiorcy lub Klienta.
Dochodzenie praw Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – UZASADNIONY INTERES
Dane przechowywane są do momentu wygaśnięcia praw lub roszczeń związanych z wykonywaniem usług.
Dane niezbędne do prowadzenia postępowania.
Zgłaszanie nieprawidłowości – naruszeń prawa Art. 6 ust. 1 lit. c) – OBOWIĄZEK PRAWNY
Dane przechowywane są na czas wyjaśnienia zgłoszenia (dot. sygnalistów/standardów małoletnich), a po tym czasie maksymalnie do 3 lat.
Dane identyfikacyjne podane przez osobę zgłaszającą, w tym dane pracownika oraz dane zawarte w zgłoszeniu, w tym dane osób/małoletnich, których ewentualne zgłoszenie dotyczy.
Marketing, w tym Newsletter – informacje o produktach, usługach oraz prowadzenie Fanpage przez Hotel Art. 6 ust. 1 lit. a) – ZGODA
Dane przechowywane są przez cały okres świadczonej usługi lub do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą.
Adres IP, imię, nazwisko, nr telefonu, adres email.
Rekrutacja Art. 6 ust. 1 lit. a) – ZGODA
Dane przechowywane są do 2 lat lub do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą.
Imię i nazwisko, adres, dane kontaktowe, doświadczenie zawodowe, inne wymienione w CV.
Monitorowanie i poprawa jakości świadczonych usług Art. 6 ust. 1 lit. f) – UZASADNIONY INTERES
Dane przechowywane są w postaci wypełnionych ankiet (do 1 roku).
Imię i nazwisko, adres e-mail, data pobytu, treść odpowiedzi na pytania dotyczące satysfakcji z usługi.
Monitoring wizyjny Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – UZASADNIONY INTERES
Dane z monitoringu wizyjnego przechowywane są przez okres do 30 dni.
Dane z monitoringu wizyjnego na terenie Hotelu oraz wokół Hotelu.

• Dane po upływie wymienionych okresów są trwale usuwane lub podlegają anonymizacji.

3.3. Przepisy prawa:

  • Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych;
  • Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
  • Ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości;
  • Ustawa z dnia 16 maja 2019 r. Kodeks cywilny;
  • Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług;
  • Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. prawo telekomunikacyjne;
  • Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów;
  • Ustawa z 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich;
  • Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;
  • Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).

4. Odbiorcami danych są:

  • inne podmioty współpracujące w zakresie zapewnienia ciągłości świadczonych usług,
  • dostawcy zaopatrujący w rozwiązania techniczne/organizacyjne w zakresie realizacji usług (teleinformatyczni, kurierscy, wyposażeniowi itp.),
  • dostawcy usług prawnych i doradczych,
  • osoby upoważnione w ramach realizacji usług lub praw klienta.

Odbiorcami danych oraz odrębnymi administratorami w zakresie przetwarzania danych na stronach Facebook i Instagram jest Meta Platforms, Inc. – każda z usług gromadzi i udostępnia dane osobowe Usługobiorcy korzystającego z aplikacji lub wtyczek społecznościowych zgodnie z zasadami prywatności Meta.
LinkedIn Corporation – Administrator korzysta z serwisu LinkedIn do łączenia kontaktów biznesowych; zasady przetwarzania danych dostępne są tutaj.
W serwisach internetowych mogą być osadzone materiały wideo z YouTube – do ich odtwarzania potrzebne są cookies Google LLC; jeśli nie wyrażasz zgody na cookies, powstrzymaj się od odtwarzania wideo.

5. Profilowanie i przekazywanie danych
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do Państw trzecich ani organizacji międzynarodowych. Nie będą poddawane automatycznemu podejmowaniu decyzji bez udziału Administratora, z wyjątkiem profilowania przez odbiorców danych, którzy są zobowiązani do poinformowania o tym fakcie.

6. Pliki Cookies i Analityka
Pliki Cookies (ciasteczka) to niewielkie informacje tekstowe wysyłane przez serwer i zapisywane na urządzeniu użytkownika. Szczegóły można znaleźć tutaj.

Administrator może przetwarzać dane z cookies w celu:

  • zapamiętywania danych z formularzy kontaktowych,
  • dostosowywania zawartości strony do preferencji użytkownika,
  • prowadzenia anonimowych statystyk korzystania ze strony.

Każdy może zarządzać cookies w ustawieniach przeglądarki (ograniczyć lub wyłączyć zapis). Szczegóły dostępne w pomocy przeglądarki.

Na stronie Hotelu są zapisywane:

  • Niezbędne pliki cookies:
    Umożliwiają działanie usług na stronie (rezerwacje, uwierzytelnianie, bezpieczeństwo). Nie wymagają zgody.
  • Analityczne pliki cookies:
    Zbierają informacje o korzystaniu ze strony w celach optymalizacji i statystyk. Wymagają zgody.
  • Marketingowe pliki cookies:
    Umożliwiają prezentację spersonalizowanych treści reklamowych i analizę ich skuteczności. Wymagają zgody.
  • Korzystamy z narzędzia Hotjar, aby lepiej zrozumieć potrzeby naszych użytkowników i zoptymalizować naszą stronę oraz doświadczenia użytkownika. Hotjar to technologia, która pomaga nam analizować zachowanie użytkowników (np. ile czasu spędzają na poszczególnych podstronach, które linki klikają, co lubią, a czego nie) i tym samym umożliwia rozwój naszych usług w oparciu o ich opinie. Hotjar używa plików cookie oraz innych technologii do zbierania danych o zachowaniach użytkowników i ich urządzeniach – w tym adresu IP (przetwarzanego podczas sesji i zapisywanego w formie zanonimizowanej), rozmiaru ekranu, typu urządzenia, informacji o przeglądarce, lokalizacji geograficznej (tylko kraj) oraz preferowanego języka. Informacje te są przechowywane przez Hotjar w pseudonimizowanym profilu użytkownika. Hotjar ma zakaz sprzedaży jakichkolwiek danych zebranych w naszym imieniu.

7. Prawa osób

  • Prawo dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych,
  • Prawo wniesienia sprzeciwu, przenoszenia danych, cofnięcia zgody,
  • Prawo wniesienia skargi do UODO w Warszawie,
  • Podanie danych jest obligatoryjne w zakresie wynikającym z przepisów prawa; w pozostałym zakresie dobrowolne.

8. Zmiany
W przypadku zmiany dokumentu wprowadzimy odpowiednie modyfikacje do powyższych zapisów.
Ostatnia modyfikacja: 21.01.2025

Oświadczenie Administratora
Hotel Belmonte oświadcza, że środki organizacyjne i techniczne stosowane w celu zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych odpowiadają wymaganiom RODO, w szczególności art. 32. W celu realizacji praw lub uzyskania informacji związanej z ochroną danych prosimy o kontakt na: rodo@belmonte.com.pl
Szczegółowe informacje będą dostępne w recepcji Hotelu Belmonte.

i) Dane osobowe przetwarzane są przez Administratora zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej 'RODO’ lub 'Rozporządzenie RODO’. Oficjalny tekst Rozporządzenia RODO: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679